Az IBM Maximo eszközgazdálkodási rendszer alapja az eszközök adatainak nyilvántartása a bekerüléstől a selejtezésig, vagyis az eszköz teljes életciklusa alatt.

Képes a munkatársak, munkacsoportok, alvállalkozók feladatainak eseti vagy tervezett irányítására, figyelembe véve képzettségüket, munkaidejüket és a munkavégzéshez szükséges egyéb erőforrások (cserealkatrész, szerszám stb.) rendelkezésre állását és a raktárak kezelését is is. Térképi integrációja lehetőséget nyújt nagy kiterjedésű munkaterületeken a feladatok geográfiai optimalizációjára is.

Nagyfokú illeszthetőségének köszönhetően képes külső rendszerekből információkat átvenni vagy átadni, legyen az akár irányító (pl. SCADA) vagy gazdasági, vállalatirányítási (pl. SAP) rendszer. Természetesen nagy megbízhatóságú háttér adatstruktúrában rögzíti az összes eseményt és a felhasználók által elvégzett minden módosítás is.

A IBM Maximo Anywhere mobil eszközökön teszi elérhetővé a teljes funkcionalitást.

Saját fejlesztésű mobil applikációnk egyszerűsített, az adott célnak megfelelő felületet biztosít pl. raktározás, leltározás, egyszerű munkalapkezelés területeken.

Részletes információk az IBM Maximo-ról (angol): www.directtwokft.mydmportal.com/LP-MaximoApplicationLG