Teljes körű, nagyvállalati informatikai szolgálatás menedzsment (ITSM) rendszer, mely a hiba automatikus felismerése vagy a hibabejelentésétől annak elhárításáig segíti az informatikai osztály munkatársait. Egyszerű bejelentő felülete, egyszerű és pontos hibabehatárolást segíti. Képes a teljes IT környezet és az egyes elemek közötti összefüggések nyilvántartására (CMDB). Könnyű illeszthetősége, integrálhatósága biztosítja, hogy külső rendszerekből (pl. gyártó menedzsment alkalmazások) automatikusan keletkezzenek hibajegyek, melyek automatikusan a megfelelő prioritással kerülnek a kompetens kollégákhoz az ITIL előírások szerint.

Főbb funkciók: szolgáltatásigénylés, incidenskezelés, problémakezelés, változáskezelés, • eszközkezelés, konfiguráció kezelés – CMDB, SLA kezelés, tudásbázis, munkarendelés, verziókezelés, workflow.

Kapcsolódó rendszerfelügyeleti megoldások:

IBM Tivoli Monitoring termékcsalád (ITM, ITCAM, Rational), IBM Tivoli Business Service Manager (TBSM), IBM Performance Monitoring, IBM Tivoli Netcool Operation Insight, IBM Tivoli Netcool OMNIbus, IBM Tivoli Netcool Network Manager, IBM Tivoli Netcool Impact, IBM Tivoli Netcool Configuration Manager